30 oktober 2006

Na kratko...



Danes le dve besedi, ker sem rahlo slabe volje... V službi so me spet ob živce spravili in ne da se mi o tem razglebljat... Sprašujem se le, kako lahko delam za tako firmo... Mogla bi se imet bolj rada... Danes sem mogla še podaljšat delavnik... Šele zdaj sem priromala domov... Skuhat nisem uspela nič...
Ah nič, grem ven na pizzo in v kino gledat Fašiste na marsu... (najraje bi tje poslala koga drugega)...
Bodite zeleni...

3 komentarji:

Nivi pravi ...

Vesnica mene skrbi zate. Včasih si bla vesela nasmejana punca, zdej si pa skuz na robu z živci in slabe volje. Probej čimprej najdt kej bulšga, drugač te bom hmal mogla v kšn Polju obiskat. Pa še sama kost pa koža te je že. Joj kje so lepa brezskrbna študentska leta...:-(
Sej boš hmal h men pršla, pa bomo mau slike pogledale in se nasmejale ob spominu na razne simpatične dogodke :-) Kumej čakam!!!

Vesna S. pravi ...

No, Nivi... tok hudo pa res ni... Sej sem se vedno tista vesela in nasmejana punca ku vedno, sam ne smem se s sefom srecat... Glede kil pa sem spet mal pridobila... je tascica poskrbela pa svak tudi... tku da brez skrbi... ne bo me treba v polju obiskovat

Nivi pravi ...

No me veseli :-))) Pa sej ku maš Vitota je vse vseeno lažje,ne? No lepo ga pozdrav in se kej tipkamo. Čau!