10 oktober 2006

Kratek (yeah right) povzetek preteklih dni

Ojej...zdaj je pa res že skrajni čas, da se kaj oglasim... Včasih kar pozabim na blog... Ja ja vem, da ni lepo od mene ma je toliko drugih zanimivih stvari.... No, poglavje trgatev smo zaključili 1. oktobra... vina bo full in baje bo močno za znoret... Žur je bil... ljudi več kot grozdja... Klasika... Za Martina se torej vidimo, da provamo kako je ratalo ne?
Mačkona sta oba ratala evnuha... V soboto je še Chicco izgubil svojo moškost... No, vsaj ne bo smrdečih lužic okrog po hiši... Sicer vem, da se ta poseg vsem moškim zdi velika brutalnost... Ma v svetu mačk je to edini način, da ljubljena živalica preživi več let s tabo... (po besedah veterinarke)...
Ta vikend mi je moja draga sestrica pustila v varstvu Tristana (moj 7 letni nečakec)... No, prvi večer je bil zelooo priden (mogoče tudi zato, ker je bil pokonci od 4-h zjutraj)... Druga dva dneva pa čista katastrofa.... Pravilo, ki ga ne bom pozabila : Nikoli ne pelji otrok v trgovino.... To bi imel, pa to, pa ono, pa tretje... Bankrot skratka... Saj ni dobil vsega kar je hotel, je pa vseeno kar nekaj izsilil... Ma ja... Dokler ni moj lahko še delam te napake... :P
No, v petek sem po dolgem času spet videla VesnoG... Komaj sem čakala, da se vidimo in malo počokulamo pri kafetku, ma je pridrvel moj vrtec in še 50 (no ne glih 50, ma kažin je bil ku da bi jih blo) ljudi zdraven, tako da se nismo mogle menit tku ku smo hotele... Upam, da kmalu ponovimo in takrat, če pride kdo, bo pač ostal pred vrati... Aja... G. hvala za full luškan komentar... Nives je imela prav... res mi je bil všeč... Sicer pa veš, da uživam v branju tvojih blogov.... Vsaj zvem kaj počneš in se malo nasmejem zdraven... No, to bi ti sicer lahko napisala v komentarje, ma itak vem, da boš tle tudi prebrala...
Te dni pričakujem obisk v.d. svaka... No, sicer še ni točno ziher kdaj se bo primajal (zmeden do 100) ma baje bo to kmalu... Upam... Ker se mi že pošteno toži po njegovi slastni kuhariji... Mmmm njami...
Drugi teden se vrnem v službo... Ne zato, ker pogrešam službo, ma zato, ker je plača, ko si na bolniški tako mizerna, da ni omembe vredno... Je treba delat... Kaj čmo... No, saj mi ne bo škodilo spet malo migat oziroma it med ljudi... Vsaj računalnik se bo odpočil... Goblen je pa itak že pri koncu... Aja,... Delam goblen... Pa drugi me že čaka v omari... Pront za dolge zimske dni, ko bo moj na šihtu, jaz pa revca sama doma... :P
Mamma moja kok so lepi dnevi zunej... ste opazli? Tle na obali še tolko bolj... Upajmo, da bo trajalo...
No, mislim, da sem dovolj nakladala za danes... Oziroma za zdaj... Mogoče se še vrnem... Grožnja? Could be ;)...Bodite krotki...

1 komentar:

VesnaG pravi ...

Ne. Ni prav! Tako nihce ne ve, da si se imela res fajn z mano, ce pises to sam na svoj blog- prekopiri se v komentarje mojega :) Bom vsaj kako povabilo na kafe dobila :) Fajn bodi in ne premisljuj o sluzbi, jaz sploh nic ne :D Cau