14 oktober 2006

Rožce, rožce...

Dragi bralci, drage bralke... moj vrt je končno spet začel živet... No, potrebno je še marsikaj dodelat, ma vsaj nekaj novih rožic je posajenih in večina plevela leži na kompostu... Ma vam morem rečt, da je blo vse skupaj že pravi dizaster...Moj lubi bubi ni glih nadarjen za vrtnarstvo in se je torej vrtu pridno in na široko izogibal... Končno mi je uspelo prepričat vrtnarko mamo, da je prišla malo porit, pokopat in posadit... Včeraj sva se zjutraj zapodili v Obi in mojim že predhodno nabavljenim rožicam dodale še malo družbe (pa zemljo, lonce, gnojilo,...itd.) ... Račun ? 21 čukov, ki jim je potrebno dodat še tistih 23, ki sem jih po netu zapravila za ostale sadike... No torej, včeraj nam je uspelo posadit 7 vrtnic (2 roza, 2 beli, rumeno, rdečo in vijolično), 25 belih narcis, 10 rožnatih tulipanov + 15 roza narcis (nikoli nisem še v živo videla roza narcise), 4 grme temno modre sivke pa 3 grme roza sivke, 5 sadik blazinastega timijana (ja bravo pogruntali ste - cveti roza), 5 sadik blazinaste zvončnice, 5 sadik nekih drugih blazinic, 5 pastelnih lilij, grm resja in grm krizanteme v barvi resja... V škatli me čaka še 50 čebulic tulipanov, ki včeraj niso prišli na vrsto, vrečka spominčic in škatla trave... Te rastlince pridejo na vrsto drugi teden, ko bo vrtnarka mama s seboj pripeljala vrtnarja tatu... Vrt je namreč potrebno še v celoti prekopat, pognojit in dodat kar nekaj zemlje in gnojila (no vsaj tam kjer ni še rožic) tako, da bo travica res bujno rasla... Kdo jo bo kosil še ne vem, ma si bom že kej zmislila... Kot vidite bo moj vrtek spomladi prav lepo zgledal (če se bodo rožce odloile, da se bodo prijele in zrasle seveda)... Upajmo samo, da nama bo lastnica podaljšala pogodbo, da bom lahko v cvetju tudi uživala (drugače ji bom pa vse ven porila ha!) Toliko za zdaj... Se še javim, če se kam ne spravim... Bodite v cvetju! Lupčka!

2 komentarja:

Nivi pravi ...

Oh ti roza manijak! Še dobr, da ne obstaja tud trava v roza barvi ;-) Pa še nasvet za košnjo: spredi na bagrček si dej take škarje ku same režejo, pa gija u travo :-) Sej veš - pozim plug, polet kosilnica :-)))
Ajdi,
bom nehala nakladat.

-N-

VesnaG pravi ...

Ej, ti VesnaS bi kosila, jaz bi pa si zadaj eno brano naštimala, da bi lahko še kako njivo zorale. Uhm... bi čist komot služle z našimi traktorčki :)