11 oktober 2006

Dolgčas in ideje


Danes se res ne dogaja nič posebnega... Moja asistentka je ravnokar odpeketala domov in tako bom samevala doma dokler se moj ne prikaže iz službe... Glede na to, da ima danes še zdravniški za podaljšanje izpita za avto, predvidevam, da bom samevala nekje do šestih... Kuhala za spremembo nisem nič, saj je danes on na vrsti... Pustimo se presenetit...

Od kar sem doma na bolniški, sem postala prava gospodinja... Ja ja res je... Kuham, pucam, perem, šivam... No ja, nekatere od teh stvari (več ali manj vse :P) počne moja asistentka, ma jo budno nadzorujem in vsaj vem, da je vse res narejeno... Če ji pustim le listek oziroma navodila, imam vedno občutek, da ni vse tako kot bi moralo biti...

Jutri pride dol mama za par dni (gre asistentka na dopust) in v planu je mega sajenje rožic in oblikovanje vrta... Pred dnevi sem namreč dobila paket od Bekkerja (http://www.bakker-holland.si/)... Zapravila sem en veeelik kup denarja za en še kar velik kup rožic.... Upajmo, da bodo cvetele in živele...

V.d. svak se je napovedal za naslednji vikend... Baje pride z njim tudi v.d. tašča... To me ne naudušuje ravno preveč ma ka čmo...

Začela sem pošiljati prošnje za šiht... Bomo videli kakšni bodo odzivi...

Bolj kot se oziram po hiši, bolj mi je jasno, da bom morala še marsikaj dodelat... Slikca tam, vaza tle... Predvsem si morem nabavit več rožic... Če bi blo to moje, bi verjetno kar vse ven pometala in začela na novo... Prostori so super, sam oprema v nekaterih je pa res za .... In ko mi je dolgčas opazim še več stvari, ki bi jih lahko spremenila... Zadnja idea? V kopalnici bi bolj pasal stenski radiator.... taki velik do stropa... Pa v dnevni bi blo fajn garnituro zrihtat... en tak fajn kavč, da se lahko v njega zlekneš in uživaš v dobrem filmu... Pa tapison bo treba menjat... Itd itd...Skratka idej je malo morje... sam v prakso jih je treba spravit...

Vceraj sem pogruntala kako se posta filmčke... In to prav sama sama... Ne moreš verjamit...

No včeraj je bil itak mal čuden dan... Celo po Jernejčku se mi je stožilo... G in Nives že vejo za koga gre ;).... pa po starih časih, ko so še obstajali civilni vojački (in njihovi simpatični kolegi)...

Toliko za zdaj... Botide jesenski
Lupčka

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Ja Vesna se kako se spomnimo tistih casov, ki smo ga zurali tudi z civilnimi vojacki, ki so nam lepsali lepe trenutke, ki se jih bomo spominjali se dolgo...a ne! Kje so tisti lepi casa...zabava gor....zur dol...rojstni dnevi...razne obletnice...se je ze najdel razlog za druzenje, zabava in zuuur do jutranjih ur!

BE GOOD !!!