19 oktober 2006

Zebe me...

Končno se spet malo spravljam pisat... Sicer je to kar težavno dejanje, saj me zebe ku sto mater... Ja ni kej, tudi letos zima že kar težaško trka na vrata in selitev puloverjev v omaro kjer so še pred nedavnim bivale majčke, oblekice, bluzice itd., se je zaključilo. Škoda. Ja, res me ful zebe in moja lastnica sploh ne razume, da je človeku, ki pač cel dan sedi in se ne giba precej bolj mraz kot nekomu, ki skače veselo naokrog. Upam, da jo bo kmalu srečala pamet... Kar kapnike imam na ušesih oz. niti ne kapnike marveč prave ledene sveče.

Ponovno sem v službi (kot že vsi veste) in v velikem precepu... Moj šef namreč želi, da se vrnem na bolniško, kar pa sploh ni enostavno... Počutim se namreč že zelo ok in bit stalno doma mi preseda... Poleg tega ti noben zdravnik ne da bolniške zgolj zato, ker ti je tako zapovedal šef... A ne? No, če kdo pozna takega zdravnika, naj mi posta njegovo cifro. Če bi vsaj imel moj malo prostih dni, bi bilo drugače... Mal crkljanja pod dekico bi v tem mrazu prav sedlo... Zjutraj, ko je potrebno vstat, je tako težko zapustit topel objem...

Jutri pride moj v.d. svakec s svojo drago.... V soboto bomo skupaj jadrali proti notranjosti Slovenije kjer nas prvo čaka kosilo pri Krištofu (moji najljubši gostilni trenutno (kar pa ne pomeni, da je všeč tudi moji denarnici)), nato pa še sprehod po Ljubljani... Upam, da ne bo dežja...

No, zdaj se grem malo pogret pod fen... Ne, saj ne... Bom se pa v deko zavila, da bom malo podobna teti Pehti - tisti od Kekca, saj veste...
Mejte se skrajno toplo in se še kej čujemo, a ne, a ne?

2 komentarja:

VesnaG pravi ...

Vesna poišči si drugo službo. Po možnosti v toplih krajih ali vsaj nekje ker ne šparajo s kurjavo. Bo dobro v več smislih- boš zabila čas in še boš bolj z veseljem šla na šiht, ku ti lastnica ne kuri. Pri nas so že 9.10. začeli in je prav dobro, ko se vrneš v topel objem sobice. No, upam da bo tudi tebi kmalu uspelo občutit to. Drugače se pa maximalnofantastično imejte (sam neki dežuvlje tu, žal). Čau

Nivi pravi ...

Ja Vesnička mene tud. Kr naprej. Ker je mrzlo. Čeprou je pa zakon dons k je 20 stopinj (no bilo jih je preden se je uscalo) :-)Bom mela pa dons čas za pisat blog k me že tako dolg ni blo gor. Pa si se kej ogrela te dni na sončku?
Se slišmo,čau!!!