05 januar 2007

Pa še kratek opis vzdušja, ki me obdaja medtem, ko nastaja ta post:



Pišem, brišem in spet pišem... Čas gre naprej in tema je že objela Šmarje...Po dolini žari milijon malih svetlih lučk... Ladje na morju so kot lanterne, ki počasi drsijo po ogledalu... Ponekod še utripajo novoletne lučke...Tudi na mojem dreveščku... Ne, nisva ga še podrla... Preveč nama je všeč občutek topline, ki ga obdaja...V oknih se odsev mojih lučk meša s tistimi v dolini... V sobi igra tiha glasba...Nocoj se mi je zahotelo melodij iz, zdaj že daljnih, osemdesetih let...Na mizi gorijo svečke in oddajajo mehak vonj divjih vrtnic...


Mmmm...res se dobro počutim...

Če bi imela še jagode, bi bilo vse popolno... Mmmmm jagode... A mi jih kdo prinese?


1 komentar:

Nivi pravi ...

Ja poznamo... Ona bi jagode januarja, kaj pa druzga :-) He he, dobra stara Vesna :-)))