10 januar 2007

CyberS



Zeeeehhhh.... Spi se mi... ful... Neki se matram tle okrog novih Windowsow.... Vista... Je moj dragi glih kr instaleral (aja, ta post bo brez sumnikov in sicnikov, ker mi se ni instaliral slovenscine)... Luskani so... Ful bolj graficno dodelani in mau spominjajo na Linux (tudi tega se se moram naucit obvladat)... No, zacetek je vedno cuden... Moram ponovno vse zdownloadat, poiskat kje so se zgubili dokumenti, ki jih nujno rabim, pogruntat nove opcije... Skratka danes sem ciribiribicyber naravnana... Jao jao... tko se mi zeha, da si bom se celjust spahnila... Nc, grem dragega fehtat, da mi en pravi cajcek skuha... Tak dober z mlekcem in veliiiiik cukra...



Bodite krotki in se kmal javim z daljsim postom...


Cmik Cmak

1 komentar:

Nivi pravi ...

Hej ti!
Pa sej si že pravi heker. Men se že ne bi dalo. Bogo bo naštudiral in nštimal, jst bom pa uporabljala :-) No čeprou je fajn kej vedt, ne?

čau