16 januar 2007

Danes sem si zaželela rožic...

Ok, slikca mi ni glih ratala

Danes je spet meglen dan... Včerajšnje sončke me je tako razveselilo, da sem upala, da bo trajalo vsaj par dni... pa nič.... Smrk.... Ponovno sem se zbudila v mračno jutro in le s težavo odlepila glavo s povštra (še dobro, da me iz postelje dvignejo, drugače bi te dni preživela globoko pod kovtrom...)... Upala sem na miren dan v službi, pa se ni izkazal za tako mirnega... No, bil je pa kratek... Vsaj to...

Na poti domov sem zavila še v cvetličarno (kdor me pozna ve, da se rožicam s težavo odrečem)... In tam so se mi smehljale sončno rumene frezije in oranžne gerbere... No, zdaj se mi smejijo tukaj z računalniške mize in zdi se mi kot bi mi sijalo eno majhno sončece... Res sem si želela rožic....



Poljubček *

1 komentar:

Nivi pravi ...

Ej ti prid kej v notranjost, tle mamo kr naprej sonček. No sej tud piha ampak bulš ku megla, hehe.
Pa kapo s sabo ;-)