31 december 2006

Verjetno zadnjič letos...


Ura je že pozna... in začel se je še zadnji dan tega leta.... Zdi se mi, da je kar zletelo... Zgodilo se je toliko stvari, da sem jih v prejšnjem postu le s težavo strnila v par stavkov za vsak mesec... Nekateri (meseci namreč) so mi ostali tako živo v spominu, da bi lahko o dogodkih, ki so se zgodili napisala cel roman... Drugi so zbežali mimo mene kot meglen dotik.... Prišel je zadnji dan... Dan, ko bomo leto, ki odhaja zalili kot je treba... Da nam bo res uspelo proslaviti silvestrovo/novo leto kot je treba potrjuje dejstvo, da bomo na kupu nekateri osebki stare klape iz bloka 5... K meni namreč pridejo Nives in Bogdan ter seveda slavna Vesna G., brez katere zamisel o žuru sploh ne more obstajati... Kako je šlo in kaj se je dogajalo boste seveda zvedeli drugo leto... Ko se streznim...Zdaj mislim, da se bom počasi odpravila proti postelji...Čez nekaj ur moram še zadnjič (letos) v službo... Potem pa... ŽUUUR!!
Dobrih želja, ki vam jih namenjam je toliko, da bi bil post predolg, če bi vse našela... Tako vam bom le na kratko rekla: Uživajte. Vsak trenutek. Naj bo leto, ki prihaja tako popolno kot ste sami... Naj vam prinese vse in še več... Predvsem pa... Naj vas obda z ljudmi, ki vas imajo iz srca radi... Srečno!

2 komentarja:

VesnaG pravi ...

Hvala za tako reklamo...sam zdej se bojim, da me kdo ukrade ku me tolko hvališ;).
No, se bomo potrudli, da bomo rekli Čau letu v takem vzdušju kot se gre.
Res sem vesela, da se danes srečamo!

Anonimni pravi ...

oj Vesna!

Škoda da se niso uspeli malo bolj pomenit. Moram se pohvalit da pridno berem tvoj blog. Mam pa en komentar... med tvojimi najljubšimi filmi ni Legally blond :) Razmisli o tem :)

Bodi v rožcah....aja pa da ne pozabim.....srečno 2007
Marja