01 december 2006

Bonsai Gino in nova frizura

Že kar nekaj časa se spravljam k frizerju, da malo poštima to mojo grivo... A ker sem na svoje dolge, v vetru plapolajoče lase zelooo navezana in ker nimam niti približne ideje o frizuri, ki bi jo želela, se moj sprehod do frizerja vedno konča tako, da stisnem rep med noge, naredim oster obrat in jo pobrišem v drugo smer... Prej ali slej bom morala kapitulirati pod škarjami.... Ma se še ne mudi... Je tako, da se ne? No, če imate kak predlog o možnih frizurah itd... mi ga kar lepo pridno pošljite...
Poleg mene, je bil v hiši še nekdo, ki je bil že pošteno potreben striženja... Na srečo ga ni bilo treba peljat k frizerju, ampak sem se s škarjami spravila nadenj kar sama... Nič bat... Ne govorim o mojem dragem in tudi o mačkonih ne....
Stilskega preoblikovanja mojstrice VesneS je bil namreč deležen moj bonsai Gino... Gino je prispel v Šmarje iz dalne Pulje (regija na peti italijanskega škornja)... Ko smo bili aprila na obisku pri moji v.d. tašči, me je Vitova teta Anna, ki dela v centru za bolnike z AIDS-om, prosila, če bi ji pomagala pri prodaji bonsajev (stredstva od prodaje so bila namenjena raziskavam v zvezi s to boleznijo)... No, prodaja je bila kar uspešna, saj sva v treh urah prodale cca.70 bonsajev (cena ni bila niti približno nizka)... Ko je bila prodaja že skoraj pri koncu, sem opazila, da se mi iz škatle navihano smehlja bonsajček Gino... Kupila sem ga in ga odpeljala s sabo daleč na sever... S tem sem naredila dve dobre stvari hkrati: prispevala sem dinarčke za raziskave povezane s cepivom proti AIDS-u ter sebi poklonila res lepo rastlinico, ki me razveseljuje z dneva v dan... No, bonsaji so me tako navdušili, da sem potem kupila še enega za Tanjo (mojo sestrico) pa za taščo seveda....



Torej... Gino ima danes novo frizuro... Zgleda pravi frajer vam povem.... Zdaj ga bo potrebno še presadit, ma to bo še malo počakalo, saj moram kupit pravo zemljo, posodo, gnojila...
Ko bo cel nov, vam bom pripopala še slikico...
Do takrat pa:
Pa pa

2 komentarja:

Nivi pravi ...

Hojla!
A nista Ginota sfrizirala že lumpa na zgornjih slikcah? No vsaj trudila sta se zmeri ;-)))

Vesna S. pravi ...

Sta sta... saj zato pa je bilo potrebno korenito strizenje... No, danes je Gino dobil druzbo...Imena se nima tako, da zbiram predloge... Moje lumpe pa se kar pogresam... Mi jih moji nocejo vrnit :(