16 december 2006

Jutrasto jutro

Ja, ja vem, da že sto let nisem nič napisala, ma mam reeees gužvasto življenje zadnje čase. Kratek opis preteklih dogodkov:
- prejšnji četrtek je k nam prišel Vitkotov prijatelj Saverio. Simpatičen poba res (G drugič, ko pride ti ga moram predstavit). Ima sicer malo čudne prehrambene razvade ups navade (ne je sira, salam, nič kar spominja na narezke, zelenjave, omak, prilog... je samo zrezke, pomfri, pašto s tuno, bel kruh) ma se jih hitro navadiš. Kuha pa magično kavo vam rečem... Nekatere študentke iz rožne se mogoče spomnijo podobne kave, ki jo je kuhal moj prijatelj Luca. Bobi je kavo poimenoval Kukakafe - kava za osvajanje, a mu je žal nikoli ni uspelo posnemat. Ta kava ima namreč eno posebnost: za pripravo potrebujete kafetjero, steklen kozarec (nizek in trebušast), ful cukra in moč. Ko iz kafetjere privrejo prve kapljice kave, jih vlijete v sladkor (čisto prve in max. 3 ali 4) ter začnete mešati v smeri urinega kazalca dokler vam ne nastane mehka, gladka sladkorna pena zlato rjave barve, to peno nato dodaste na kavo (lahko v kafetiero al pa direkt v šalco)... Jaz to kavo preprosto obožujem in zdaj sem imela priliko, da se je spet napijem v neomejenih količinah. Saverio je dobil 30 točk samo zaradi kofetka :)
- v soboto sem mogla na večerjo od BB in DDS. Lahko bi rekla, da pod prisilo, saj nisem imela druge možnosti. Moja odsotnost bi namreč pripeljala do sankcij. Ljubljana me je sprejela v dežju. Mojega dragega in njegovega kolega sem morala pustiti v BTC-ju, ker nista smela zdraven na večerjo. Na poti nazaj pa smo za pikico na i imeli še skoraj nesrečo. Sobota je bila torej definitivno dan za pozabit čimprej.
- v nedeljo sva z lubijem postavila drevešček. Ful je lep. Slikico dobiste, ko najdem kabelj od fotoaparata.
- od ponedeljka dalje so sledile priprave za božično-novoletno praznovanje v DDT. Ker pričakujemo kar nekaj gostov, imamo tudi kar precej dela. Dom je že v celoti okrašen in jedilniki so pripravljeni, personal smo najeli in sedaj čakamo na goste.
- naslednji četrtek imamo nadzorni odbor... Me prav zanima kako in kaj...
- začel se je lov na darila... Jeeeeee
- ta vikend sem doma doma. Sem prišla moje mačkone obiskat. Moji mi jih namreč nočejo vrnit.
Tako... To je to... Ker se bom verjetno dolgočasila, vas bom sigurno "razveselila" še s kakšnim postom.
Do takrat pa.... ČIrI čaV

Ni komentarjev: