06 december 2006

Veseli december

Sedaj gre za res... Veseli december se je uradno začel... Miklavž je s svojimi darili, ki nam jih je pustil danes ponoči, otvoril nori ples daril, voščil, želja... Tudi tukaj pri nas v Šmarjah se je vstavil in nam polepšal jutro s presenečenji... No, včeraj je naš Miklavž letal po trgovinah in iskal nekaj primernega... Nekaj koristnega.... Tako je bilo pri nas doma, ko sva s Tanjo bile še male (no, zdaj se tudi vedno spomne na naju, tudi če smo že velike babure)... Miklavž je bil tisti, ki je nosil koristne stvari in sugo sadje, mandarine in sladkarije... Igrače in druge večje želje je raje prepustil kar Dedku Mrazu...

In tako je Miklavžek danes pustil na mizi topel šal in rokavice za mojega lubija, copatke za mojo asistentko in njeno hčerkico (se me je usmilil - tako mi ne bosta več v blatnih adidaskah po tapisonu skakljale), sladkarije, kavo, svečke... meni je pa takega mehkega snežaka prinesel, ki me bo grel dokler mi moji ne vrnejo mojih otočičkov...

Ta vikend bomo skupaj z Vitotovim prijateljem postavili tudi jelko... Postam sliko... obljubim..

.No, nočko nočko....

1 komentar:

Nivi pravi ...

Vesni že maš muce doma? Lahko bi ti pomagala postavljat smrekco, hehe;-)