16 november 2006

Smrk, smrk... Kih, kih...


Zadnjic sem prav z zanimanjem brala post od Nivi o prehladu... Mislila sem si: "Golazen grda (bakterje in viruse mislim) jaz se ti pa ne bom dala!"...Ja, seveda Vesna.... In evo mene tukaj... Z vročino in popolnoma brez glasa (še dobro, da ni blog glasovni, ker se verjetno kar en lep čas ne bi oglasila oz. bi posneti zvoki spominjali na glasove vesoljcev z zadnje galaksije v vesolju)...

Kljub vsemu ustrajno hodim v službo, v upanju, da še koga mimogrede okužim.... Moj šef namreč pravi, da se premalo vidiva... Danes sem sicer zbežala domov kar prej, ker me je začelo spet kuhat in mi ni volje ogrevat celega doma... Dopoldne je bil dan za nakupe... Namen je bil služben, na koncu pa se je izkazalo, da se najde nekaj časa tudi za privat... V Merkur smo šli namreč kupovat okraske za Božič in Novo Leto... Na domskem podstrešju sem jih sicer našla cel kup, ma mi niso bli glih všeč... Zdaj morem najdet samo še par drobnarij in imela bom vse potrebno za okrasitev doma... Upam, da bo moj stil - malo, toplo ma lepo - všeč tudi gostom...

Ker sem imela s seboj še kupon za 20% popust na novoletne artikle, ki velja samo za november, sem nabavila še smreko in okraske za doma... Komaj čakam, da jo bova z Vitotom postavila in bodite preporičani, da se bo za vse vas nekaj našlo pod njo...

Joj... Moj nos že spet curlja... Grem si zamaške not dat pa čaj kuhat, da me malo ogreje... Centralne danes ne bom kurila, ker sem bila včeraj od lastnice kar grdo kregana... Pozabila sem jo namreč izklopit ob 22-h.... Sem jo ob 22:15...

Nič grem jaz kihat in smrkat v posteljo... se še kaj beremo

1 komentar:

VesnaG pravi ...

A lahko vsaj to napišeš ali si:
- zmrznla zaradi hladnega stanovanja
- pokihala življenje iz sebe
- ali skoraj ozdravela.

Upam da slednje. Kakorkoli... čakamo tvoje poste. Čau.