21 november 2006

Pripravljeni...Na štartu....Zdaj!


Torej.... potovalka pripravljena, mačke spakirane... beauty-case napolnjen.... hiša pospravljena (no ja, kolkor tolko).... rože zalite.... centralna sklopljena... No, mislim, da ne manjka nič... Upam... Lahko torej štartam... Lakho se zapodim med valove bazena v Laškem... Sej me ne boste pogrešali ne? Vem, da ne.... Grem se malo zrelakseeeeratt.... Komi čakam, da v petek še moj lubi bubi lubi za mano pride in da bomo par dni odklopili od vseeeega.... jeeeeeeee...
Aja... gor piše, da so tudi mačke spakirane... Ne, nč skrbat... ne bom jih s sabo v toplice jemala.... Moja dva bambolinota gresta na počitnice k teti Tanji in nonotu Rudiju.... Ne morem jih pustit čisto same doma... Preveč sta vajena družbe in preveč razvajena, da bi jim kdo prišel sam hrano in mlekca nasut.... in tako gresta na počitnice :-) ....
Nič, moj taksi je tle... se mogoče kaj od doma javim preden odletim... Do takrat pa.... Ziaosssss!!

3 komentarji:

Nivi pravi ...

Iiiiiiii kakšni kosmati cukri. Vesna se vidmo najbrž že jutr in še kšno v živo rečemo. Čau!
-N-

VesnaG pravi ...

Uživaj, uživajta, uživajte!!!

Anonimni pravi ...

Hoj Vesna!

Mi je Vesna G rekla da piše blog, sem malo pofirbcala in naletela še na tvojega.

Uživaj v Laškem pa pridi kaj v Ljubljano na obisk.
Če se slučajno v dilemi priti ali ne priti in sprašuješ v smislu, če je v Rožni še kaj odprtega ti sporočam da če prideš se bo sigurno kaj našlo.

Velik sončka

Marja