10 november 2006

Novičke iz male vasičke....

Danes je res lep dan.... Vsaj za zdaj...


- Danes sem doma.... je kombi crknil in me sofer ni mogel prit iskat... moj je pa tudi že odpeketal na siht... In tako sem veselo doma... Pišem blog, klepetam z Nivi, pišem članke in spotoma delam še nekaj za službo...


- Včeraj sva z mojim dragim šla na surprise party za roj. dan od enega njegovega kolega in se znajdla na najinem prvem gaz party-u... Full smo se meli dobro... Eden od povabljenih mi je sicer razložil, da moji čevlji niso več v modi in da bi mi bolj pasala frizura s fru frujem, da bi mogla uporabljat Diorjevo maskaro, ker trepalnice bolj povdari in da imam ultra super wow šminko... Enkratna izkušnja... Škoda, da sva mogla kmalu domov, ker naju je danes čakal šiht... Vsaj tako sem mislila....


- V Merkurju so že začeli prodajat vse za Božič... Kmalu bomo lahko že avgusta kupovali smrekice... V novembru imajo sicer 20% popust, tako da bom verjetno izkoristila in si nabavila vse potrebno že zdaj.... Dokler je še kaj izbire in dokler ni gužve... Sovražim gužvo...
- Včeraj sem kupila najtežji lonec za rože kar jih je premogel merkur... Moji zlati otočki namreč zelo radi plezajo na eno rožico, ki se nato vedno znova zvrača na tapison in ploščice... Ker je roža preživela študenta in Peričevo, mi je škoda, da bi zdaj crknila....


- Juti imamo pri nas doma Martinovanje... Spet bo polna bajta ljudi....Pijanih, seveda...
- Še ne veva, če se nama bo dalo it gledat vse tiste pijane osebke iz zgornje alineje... Bomo videli kake volje vstaneva zjutraj....
- Napisat moram še dva članka in se mi ne da... Res ne...
- Še naprej iščem novo službo....
Torej... toliko za zdaj... glede na to, da sem doma, se bom verjetno še kaj oglasila.... Verjetno....
Naj se vam telebajski smejijo...

1 komentar:

VesnaG pravi ...

Vesna kaj če bi ustanovile Klub brezuspešno isčočih ... služb, zdravja, v mojem primeru ljubezni... Bi imele vsaj kaj zabave ku bi se srečevali in začenjali sestanke z "Jaz sem Vesna in že 100let brezuspešno iščem topato", odgovor seveda "Radi te imamo Vesna" :)))... v premislek :)