18 september 2006

Spet doma ... doma doma

Evo mene spet doma... doma doma... pri mami... Potrebna je razlaga? Doma je zame zdaj tam, kjer skupaj z mojo boljšo polovico kljubujeva porušeni kopalnici... doma doma pa je definicija kraja kjer sta mama in tata (pa sestra, nečaki, svak, staramama, pes....skratka gužva)... Včeraj nama je vseeno uspelo na pot... V najino pomarančo sva spokala mačke, potovalke in ostalo kramo... če naju je kdo opazoval sem prepričana, da si je mislil, da se najmanj seliva za mesec ali več... No, če bo vse ok, bova v četrtek že nazaj doma... Upam... Bit doma doma je super, fino fajn, samo po nekaj dneh ti rata hiša premajhna in zaželiš si svoje postelje... Teh par dni pa bom pač uživala... v dobri hrani, družbi dveh vragecow in slastnem domačem vzdušju... Ta vikend se nam obeta trgatev... jaz bom še sicer okrevala po zadevi, ki me čaka jutri... Sicer bi morala bit prav tisti vikend službeno v Bratislavi, ampak (juhuhu) sem na bolniški... Too bad... Pa drugo leto kam drgam... Nič, zdej grem pogledat kam sta se mačkona skrila... mogoče se mi bo pa dalo še kej postat danes... who knows... Have fun...

1 komentar:

VesnaG pravi ...

Vem kako se počutiš... Želim ti čimprejšnjo vrnitev domov in da gre vse ku po maslu. Obveščaj. Čau