16 september 2006

Bye Bye Kopalnica

Danes spet sije sončke...no, nekaj se sramežljivo kaže... Pravi dan za se spravit v gozd nabirat gobe... ali pa za dooolg sprehod po okoliških vaseh...
Jah, res bi bilo lepo... Meni se pa danes obeta drugačen program...
Že od 8:00 mi po hiši letajo delavci, ki počasi, a vstrajno razbijajo mojo kopalnico... Prah je vse povsod... Kad leži zunaj med rožicami v mojem malem vrtičku v družbi z gospo školjko in gospodom bidejem.... Baje bo ta razsul trajal vsaj do četrtka, tako da bova danes z mojim dragim spakirala in skupaj z mačkami zbežala k mami... Brez tuša cel teden pa res ne moreva bit no.... Kopalnica v čistem stilu happy 70's počasi izginja... no ja... res je, da bova morala večino nagravžno rjave opreme za zdaj ohranit, ma vsaj kadi se bova znebila... Ko si podnajemnik, je pač tako... Ne moreš stvari spreminjat tako kot te je volja... No, upam, da bo ta mali gradič nekoč čisto najin... In takrat bova lahko vse predlala kot bova hotela.... Za zdaj pa...

Nč grem jaz raje malo kontrolirat situacijo, da ne bojo ploščice križem kražem...

Ni komentarjev: