13 september 2006

Še en lep sončen dan!!!

Evo mene spet malo z vami... jah ni kaj... nisem glih resen blog tip človeka... od mojega prvega posta je minilo že kar nekaj časa... Te dni malo "uživam" doma in tako sem si rekla... Zakaj se pa ne bi malo mojemu blogu posvetila? In evo mene tukaj... S pomočjo ene super inštruktorice sem malo čirečare obdelovala in tako si sedaj poleg osnovnih podatkov ogledate še nekatere stvari, ki so mi pri srcu...
Samo veste... je kar težko tukaj za ekranom nekaj tipkat, ko pa zunaj sije toplo in mehko septembersko sonce... dnevi so res pravšnji za maksimalni užitek v naravi... dovolj je že, da stopim na teraso in že se mi zazdi, da imam cel svet (no ja...en majhen košček ok?) na dlani.... Morje mi mežika, ruj že spreminja svoje barve in se sramežljivo kaže v svoji rdeči obleki, grozdje že veselo krivi trto in kliče vinarje... Ja ni kaj... September je res lep... Toliko toplih barv, toliko opojnih dišav... Mehek kakor svila in opojen kot kraški teran...

1 komentar:

VesnaG pravi ...

Sej vem, da ti mačkona nagajasta ma mi (vsi) tvoji zvesti bralci komaj čakamo, da še kej napišeš. Drugače te bom za uha ko pridem na kafe (evo...zdaj imaš pisno, da pridem :) Čau