03 julij 2007

Poletni dan....


Dnevi letio in poletje se bohoti v polno... Morje je toplo in plaže polne.... Zunaj v senčki jablane je prav prijetno hladno in težko se je spravit pred računalnik in kaj naklanfat... Je toliko zanimivih stvari za počet.... In ko prideš domov ni nič lepšega kot dat noge na stol, vzet dobro knjigo in brat medtem ko se ti v pečici peče slastna večerja (no, če je knjiga preveč zanimiva se tudi zgodi, da večerjo zapališ kot se je že parkrat zgodilo meni)...

V soboto smo se z dragim in enim njegovim sodelavcem odpravili na potep po Ljubljani.... Kako je lepa ta naša prestolnica poleti.... Dogaja ni kaj... Poslikali smo 4 filme in preleteli vse - od tržnice, grada, Tivolija, tromostovja itd.... Parkirali smo blizu Rožne in ko smo se pozno zvečer vračali proti avtu, sem skočila pogledat kako je z japonsko češnjo, ki raste pred sobo 17 v bloku 5 - mojo sobico.... No, sprva dreveščka nisem našla... Šele, ko sem obrnila nos v zrak, tam proti prvemu nadstropju, sem ga zagledala.... Moj mali drevešček, ki so ga tisto leto, ko sem se vselila komaj posadili, je postal že pravo pravcato drevo.... Wow!!

1 komentar:

Nivi pravi ...

Ohoho, v Lj si romala :)Si bla pa po dolgem cajtu spet v Rožni, ne? Ah ja...