29 julij 2007

Long time...


Ok ok... res je... Že sto let se nisem prikazala tle gor... No, zdaj sem tle, da napišem kaj sem čarala v teh tednih... Torej:


- delo delo in še enkrat služba... višek sezone, ki te pripelje do tega, da se ti v dno duše zagravža najlepši letni čas - poletje... Personal se punta in ni ga dneva, ko mi ne bi bilo treba čarat s tistimi nekaj delavci, ki jih imam na razpolago, da pokrpam luknje... Že stokrat sem si rekla, da bom dala odpoved (imam jo celo že napisano in pripravljeno, da vnesem datum ter pritisnem print), a vsakič znova si rečem, da lahko še malo stisnem zobe in počakam, da gre večina gostov domov. Mislim pa, da ne bo več dolgo ostala nesprintana ta moja odpoved...

- morje je res toplo in skoraj zadovoljivo čisto... skoraj skoraj se bi šla zabrisat noter, da se malo ohladim... Nikoli mi še ni bilo tako vroče kot letos. Največkrat se kar prilepim pod tuš in tudi po celo uro pustim, da hladna voda teče po meni... Zadnjič sem celo zaspala pod tušem... Zbudil me je dragi, ki še danes ne more verjeti, da lahko kdo zaspi pod mrzlim tušem... Jp, that's me... The strange one...

- dve nedelji nazaj smo se moj lubi, jaz in en njegov sodelavec odpravili na nedeljski izlet na Bled... Ker smo bolj zaspane sorte, smo se na pot odpravili šele ob 12-uri in se do Bleda fajn skuhali, saj smo takkrat imeli na posodo kombi brez klime. Na srečo je bilo ob jezeru prijetno hladno in tako smo po tem, ko smo se napokali v eni lokalni gostilni (Pri planincu - hrana je ok ma če ste picajzli glede čistoče kot jaz in moj dragi vam ne priporočam kosila tam) odpravili na sprehod okrog jezera. Hodili smo in hodili in še hodili ter tako odhodili vseh 13 km okrog jezera... Lep sprehodič... Zame sploh... Jaz sem se samo vozila... Pa tudi fanta sta bila kar zadovoljna in sta kljub utrujenosti rekla, da se je splačalo... Poslikali smo en kup slik, a žal mi ni ostala nobena, ker je vse naredil sodelavec od mojega dragega, ki pa se zdaj punta, ker je moj dobil pogodbo za nedoločen čas on pa ne... Upam, da ga bo minilo, saj ima kar nekaj sto najinih slik iz raznih izletov... In res upam, da jih kdaj dobim nazaj...

- moj srček praznuje 30 let v petek in skušala mu bom pripravit čim lepši rojstni dan... Želel si je praznovati roj.dan doma v rojstnem kraju s prijatelji, a zaradi nove pogodbe ne dobi niti dneva dopusta... Upam, da mi bo uspelo zrihtat kaj lušnega....

- kmalu začnem jemati neka testna zdravila, ki naj bi izboljšala mojo mišično moč... Bomo videli.... Nevrologi bi morali preučiti vplive stresa na mojo bolezen, saj glede na moje izkušnje ni ravno nedolžen faktor...

- 25.7. sva z dragim praznovala dve leti... Upam, da jih bova še nešteto....


No, zdaj se odpravim ninanana, da se pripravim na jutrišnji dan... Bogo in Nivi prideta na obisk... Komaj čakam.

Torej, nočko noč vsem...

Sbaciuck

1 komentar:

Nivi pravi ...

Malo z zamudo pa vendar. Ja, si naju le dočakala, kaj? Da sva ti spet gužvo delala :) No naslednjič pa zrihtej sonček brez burje. Ja sej vem, četrtek je bil ziher vremensko fantastičen...