02 februar 2007

Yeah that's right... I'm back...



Ta tehnologija me bo res spravila v grob, vam rečem... Evo mene nazaj po skoraj štirinajst dnevnem blackout-u mojega interneta... Groza kako smo ljudje dan danes odvisni od tega vražjega medmrežja... Se mi je zdelo, da sem v kameni dobi... Boste rekli, da to ni nič kaj takega... Saj mam net v službi in se lahko od tam povežem... Tistih par uric doma bom pa že našla kaj bolj pametnega za počet... Ma ku prawjo naše stare mame... Ko ma hudič mlade... Nima nikoli samo enega... Že dan po tem, ko mi je crknil internet.... sem namreč zbolela... in seveda ostala doma na bolniški... čisto odrezana od sveta... A to bi se vse dalo preživet lepo umirjeno in porabit čas doma za relax... jah, če ne bi imela opravka z najbolj stresno dejavnostjo, ki si jo lahko internet-odvisnik zamisli... in to je: klicanje in kreganje z siolovci... Štorje ne bom v celoti razlagala... Je predolga in še vsakič, ko pomislim na zadeve, mi začne vret kri... Do tega trenutka sem rešila stvar samo toliko, da sem dobila nadomestni modem... za vse ostalo s...ankanje bo potrebno še veliko časa.... Amyway zdaj sem priklopljena in vam lahko malo težim po dolgem času... Pa poglejmo kaj se je še zanimivega dogajalo v teh dneh....

Kot že rečeno sem bila na bolniški... gripa oziroma nekaj podobnega... Zadeva še traja ma sem bila zdaj dva dni kar v službi, saj bi me drugače pokopali računi, ko bi se vrnila... da o ostalih stvareh niti ne govorim...

Tudi v Šmarjah je zapadel sneg.... In to veeeeelikooooo snega... tam okrog 15 cm... Kar je za obalo full... Ceste do mene so bile dopoldne težko prevozne in tako je lahko tudi moj dragi ostal doma... Naša Danila pa se je snega veselila bolj kot otroci... Ni kaj...pokrajina je bila res pravljična ... Upam, da ga bo še kaj letos....






Danes je bil pri nas tako lep dan, da sem ga izkoristila za prvo letošnje sončenje.... Jah... si je treba malo energije nabrat... Tle je že skoraj pomlad tudi, če je le nekaj dni nazaj snežilo.... Vse moje rožice že pridno brstijo in upam, da jih ne bo kakšen mraz pokončal... Želim si pisano pomlad...

Moj dragi si je kupil Nintendo Wii in zdaj ure in ure skače po stanovanju s to zadevico... No, jaz sem s pomočjo te konzole prvič igrala bowling in baseball... in si priskrbela tak "musklfibr", da še dva dni nisem dvignila niti kozarca... Je pa stvarca super za trening malo lenih mišic... Ko prideste na obisk, jo boste sprobali...

Nč,... kej drugega se ni dogajalo... No, nič takega kar bi se zdaj spomnila... Tako, da bom za danes zaključila... Sem se mislila sam javit, da sem še živa... pa kr neki nakladam tle... Želim vam lep vikend in se kmalu beremo (če modem spet ne crkne)...

2 komentarja:

Nivi pravi ...

Ej Vesni dobrodošla nazaj. Uau kašne lepe slikce snega :-))) Pa, da bi modem delou, ti pisala, midve pa čvekale ;-)

VesnaG pravi ...

jeeeee... končno nazaj!