23 februar 2007

Striženje


Danes sem se le odločila, da grem k frizerju... Že eno leto je minilo od kar sem se spravila v salon in posvetila več kot 10 minut svojim lasem... Ja, ja... Vem, da se to ne spodobi za tako fino rit kot sem jaz, a žal frizerje enostavno sovražim... Nikoli se ne morem odločiti kakšno frizuro... Poleg tega vsi dobro vemo, da frizerji radi naredijo tako, da moraš potem zdraven kupit še gele, voske itd itd... Seveda to še ni problem, če si frizuro rihtaš sam... Problem nastane, ko imaš asistentko, ki nima niti približnega navdiha za lase...

No, danes sem se vseeno odločila, da grem in da svoje laske malo pocartam... Bomo vidli kakšna bom prišla ven iz salona...

Vam javim...

Do takrat pa čiričauuuu

2 komentarja:

Nivi pravi ...

Ja maš pa res že skuz same take asistentke k nimamo pojma o laseh in frizurcah, razen ene svetle izjeme. No, da vidm za kašno frizurco se boš odločila. Čakam slikco :-)

VesnaG pravi ...

Kje je slika? Hočemo sliko!

p.s. če se sploh kej pozna (razen po denarnici), da si bla pri frizerju :)