15 februar 2008

Spet... ma je....bela cesta


Ma joj no,.... to leto se je pa res začelo nagravžno.... Prve tedne januarja sem smrkala, kihala, prhala in kuhala... potem je bilo cela 2 tedna vse ok.... In zdaj spet... jovo na novo.... Spet me kuha in spet prham... tokrat veliko bolj kot prvič... In to me jezi.... zelo zelo....

Sitna sem tako, da grem kar sama sebi na živce.... Moj dragi bi si zaslužil svetniški sij sam zato, ker me prenaša...

Včeraj sva si privoščila res lep romantični večer... V taki lepi romantični gostilni... Ob svečkah, izbrani glasbi in okusni in predvsem lepi hrani.... Res sva se imela lepo...

Potem pa me sredi noči začne grabit kašelj in kuhat vročina... tisti zoperen kašelj in tista idiotska vročina.... Tako me je zakuhalo, da sem začela sanjat, da gori... No, in potem sva preostanek noči...do zgodnjega jutra... stiskala, kašljala, pila čaje, dihala, se trudila dihati, itd....

Sraje res...

Danes sem na šihtu... Bilo je treba nujno neke stvari poštimat... Diham še vedno na škrge in utujena sem tako zelo, da me sploh ne gane to, da me je šef že 5x klical.... Še malo bom tle... potem pa grem, ker ne morem več... Upam, da bodo litri čaja in pumpice (ki so spet prišle v uporabo po 10-h letih) čez vikend umirile stvari... Me namreč že vse boli...

In... aja....

A sem vam že povedala, da sem sitna? Sitna?! SITNA!? SitniSSIma!!!

2 komentarja:

Nivi pravi ...

Miška sicer mi je zelo žal, da se ti spet dogaja, ampak welcome to the club :(
Držim pesti, da se obe čimprej pocajtava.

Vesna S. pravi ...

Nivika jaz tudi upam, da bova obe kmalu spet v formi... sovražim prehlade...