08 maj 2007

Puding in kaktus


Boste pomislili kaj za vraga mata skupnega kaktus in puding...



Prav nič...



Oziroma mogoče samo to, da sem si danes oboje zaželela...



In tako sem skuhala puding... taki dober... čokoladen... in polovico mleka sem nadomestila s sladko smetano... No, mogoče mal več kot polovico... In sedaj to sladko okusno čudo čaka v hladilniku pokrito z jagodami, da pride moj cukr domov... Obožuje puding... sploh čokoladnega....



Uspel mi je skoraj tako kot tisti na sliki... Skoraj... Res.... Mogoče bi morala na vrtu nabrat par svežih metinih listov in vrtnic za okras... Pa drugič... Ko bodo cvetele lilije... Bele... Tiste, ki omamno dišijo, ko pade mrak... Kot zdaj dišijo mandarini pod mojo teraso... Ko grem zvečer uživat v sončnem zahodu, me vonj kar ponese v neke eksotične kraje...






In zato sem si kupila kaktus.... Ki spominja na puščavske dune, ko se spuščajo proti morju... Le da moj kaktus rase v roza pesku.... Rožnata peščena plaža... Kot tista na Sardiniji.... Biseru Mediterana.... Mmmm mogoče bi bilo pametno, da dam popravit svojo zapestnico iz roza biserčkov.... Prinaša mi srečo... In diši po tistih čarobnih, brezskrbnih dneh.... Sanjam jih... Vsako noč... In zaželim si večernega sprehoda po Tivoliju.... Kitare pod drevesi v Rožni.... Jutranjega sprehoda po plaži, ko vzhaja sonce.... Želim si odpotovati... in mogoče bom.... Poleti... In vračala se bom le še na obisk.... Da obudim te spomine....



Ah, spet me daje sentimentalizem.... Ni pametno kupovati kaktusov v roza pesku in kuhati pudinga z jagodami....

1 komentar:

Nivi pravi ...

He he, te kar odnese :) Pa da ne bi slučajno še kam dlje zbežala, ti bejba. Že taku si predelč :)